Viimeaikoina on ollut kovin hiljaista blogissa ja muutenkin koko PPL-vaiheessani. Lennonopettaja jäi melko pitkälle kesälomalle ja sen aikaa kaikki on nyt ollut tauolla. Opettaja on nyt pikkuhiljaa palailemassa arkeen, joten eiköhän myös loppukoulutus saada tässä hiljalleen liikkeelle. Edessä on vielä kymmenisen tuntia lentoja ja laitoksen teoriakoe, jota en ole vieläkään saanut järjestettyä kun tässä on muutenkin ollut kaikkea muuta härdelliä ympärillä.
Kirjoittelen tänne blogiin heti kun tulee jotain kirjoitettavaa koulutuksen etenemisestä.
Samalla esittäisin tässä osanottoni kaikille, joita Taipalsaaren lentoturma koskettaa. Patrialta löytyy opettajien ja oppilaiden keskuudesta myös muutama minullekin tutut, joten jaksamista heillekin.
Osanottoni
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
5 kommenttia:
Onpas tosiaan hiljaista, etkö ole päässyt lentämään ollenkaan? Kuinkas monta lentotuntia siitä 45:stä (?) puuttuu? Koska veikkaat saavasi lupakirjan?
Odottelen, että opettaja tarkastaisi lentosuunnistuksen välikokeen joka jäi nyt vähän viimetinkaan kun en päässyt ensimmäisellä yrityksellä läpi. N. 10 lentotuntia puuttuu vielä ja vaikuttaa vähän siltä että lennonopettajalla on nyt muutakin tekemistä. Intti alkaa tammikuussa, joten ennen sitä on kyllä ihan pakko saada hoidettua.
Eikös tässä vaiheessa onnistuisi lennot sitten muidenkin opettajien kanssa? Aika paha jos yhden opettajan takia jää homma seisomaan noin ikävästi. MIK:in kautta kyllä muitakin maikkoja varmasti löytyy jos se siitä on kiinni.
Juu, siinä on vaan se ettei ole kovin järkevää jatkaa lentoja ennenkuin kaikki kokeet on alta pois, koska tarkastuslentoa ei kuitenkaan voi kai lentää jos laitoksen tenttiä ei ole suoritettu.
Ja sitten pitäisi tietysti tehdä tuokin koe uudelleen tai pyytää että opettaja antaisi sen jollekin muulle tarkistettavaksi.
Noh, eiköhän tämä kohta taas jatku kun muistutan opettajaa viidestä etukäteen maksetusta lentotunnista >:D
Moi
Rutista nyt vaan homma pulkkaan ainakin noiden teorioiden osalta ja sen laitoksen tenti siihen päälle. Marras - Joulu - Tammi ovat kuukausista lentämisen kannalta ne kaikken tylsimät sillä lennettäviä päiviä on aika vähän.
Nuo puuttuvat 10 lentoa kyllä saa tarvittaessa johonkin cavok kauteen vielä mahtumaan, tai sitten jätät ne suosiolla intin jälkeen. Teoriat kannataa käydä mielestäni suorittamassa ennen kun viime talvenopit unohtuvat. Laitoksen teoriakoe on muistaakseni 2-vuotta voimassa.
Marko
Lähetä kommentti